Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

Ψάχνω για να βρω...!!!

Ψάχνω για να βρω......
Μένουμε σπίτι και έχουμε άφθονο χρόνο για παιχνίδι που λέγεται
"Ψάχνω για να βρω..."
Έτσι λοιπόν, θα αναζητήσετε μέσα στο σπίτι σας, αντικείμενα που   
το όνομά τους αρχίζει από το αρχικό γράμμα του ονόματός σας.
Θα σας εξηγήσουμε τι εννοούμε!
Αν με λένε Μιχάλη θα ψάξω να βρω αντικείμενα που το όνομά τους
αρχίζει από τη φωνούλα Μ όπως μανταλάκια.

















Αν το όνομά μου είναι Άννα θα ψάξω να βρω αντικείμενα που να αρχίζουν
από τη φωνούλα Α όπως λέμε αυγό.

























Εξερευνήστε λοιπόν, βρείτε τα αντικείμενα που το όνομά τους αρχίζει     
από το γράμμα του ονόματός σας, γράψτε τις αντίστοιχες λεξούλες με  
τη βοήθεια κάποιου μεγάλου, φωτογραφίστε τα και στείλτε τα σε μας,
για να τα δείξουμε στους συμμαθητές σας.
Πολλές φορές, στο Νηπιαγωγείο μας, είδαμε βιντεάκια με τίτλο:
"Ένα γράμμα μια ιστορία", μπορείτε να τα ξαναθυμηθείτε.
 
Θυμόσαστε παιδιά που χωριζόμαστε σε ομάδες και κάναμε ΚΟΥΊΖ;
Σήμερα θα κάνουμε το ΚΟΡΟΝΟΪΟ-ΚΟΥΪΖ που μας προτείνει η
Παιδική Helmepa

Πόσο καλά γνωρίζετε τις οδηγίες προφύλαξης; Έλεγξε τις γνώσεις σου
με το παρακάτω κουίζ.

1.Έχω πολύ λερωμένα χέρια. Πως θα τα καθαρίσω;

 α)Με αντισηπτικό διάλυμα αρκεί.
 β)Τα πλένω με νερό και σαπούνι, το αντισηπτικό δεν είναι τόσο
 αποτελεσματικό, όταν τα χέρια είναι πολύ βρώμικα.

2.Γιατί όλοι μου λένε να μείνω σπίτι;

  α)  Για να προστατέψω τον εαυτό μου και τους γύρω μου.
  β)  Για να βοηθάω τους γονείς μου στις δουλειές.

3.Ο καλύτερος μου φίλος/η έχει γενέθλια.
   Του/της κάνω έκπληξη και πάω σπίτι της;

  α)  Σωστό 
  β)  Λάθος

4.Τι κάνω όταν θέλω να φτερνιστώ ή να βήξω;

  α)  Καλύπτω το στόμα ή τη μύτη μου με χαρτομάντιλο ή το 
       εσωτερικό του αγκώνα.
  β)  Φτερνίζομαι ή βήχω, χωρίς να πάρω προφυλάξεις

5.Πόσο χρόνο θα χρειαστεί να μείνω σπίτι ακόμα;

  α)  Δύο-τρεις μέρες, ίσως πέντε
  β)  Όσο μας πουν οι ειδικοί που παρακολουθούν πως εξελίσσονται
       τα πράγματα.

6.Επιστήμονες από όλο τον κόσμο δουλεύουν στα εργαστήριά τους
   και σύντομα θα φτιάξουν το εμβόλιο κατά του Κορονοϊού.

  α)  Σωστό
  β)  Λάθος 

Σωστές απαντήσεις:

1. β)    2.  α)    3.  β)    4.  α)    5.  β)    6.α) 


Περιμένουμε να μας στείλετε φωτογραφίες με τα αντικείμενα που έχετε βρει από το παιχνίδι μας "Ψάχνω να βρω...". Μέχρι την επόμενή μας ανάρτηση, η οποία θα γίνει πολύ γρήγορα, σας φιλούμε γλυκά μας παιδάκια!!! 


 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου